luni, 1 iunie 2009

Supa de cocos - sotzu gainii nu fructul, da? :D

am primit de la soacrela un cocorel, mandretea ograzii si m-am gandit sa fac o supita gustoasa si ... o ciulama din el... sadica de mine...:P

pasarelul era gata jumulit si curatat, nu am avut prea mult de lucru cu dansul si tare bine mi-a prins! :D

ce-i drept m-am chinuit sa-l tai in jumatate dar n-am reusit, pasarea de tara are oasele foarte tari si dure...deci la faza asta m-am gandit serios sa-mi iau cutit electric, ca barbatu nu era acasa...:))

poza de profil:

Ingrediente:
1 cocorel frumos in floarea varstei
2 morcovi mari
1-2 cepe
1 telina zdravana
1 pastarnac viguros
3-4 cartofi

fideluta pt supa
marar, patrunjel...

sare
piper
cateva boabe piper

prim-plan cu inaripatul... daca dati clic pe poza, se vad si mandretele din doatare :))

am pus pasarea intr-un lighenas cu apa rece sa lase sangele... am schimbat apa de cateva ori!

am pus cocorelul la fiert timp de 2 ore si jumatate... sau mai mult in functie de cat de batran este, al meu a fost tinerel si zglobiu :P

cand incepe sa fiarba sa aveti grija sa luati spuma ori de cate ori este nevoie...
cand n-a mai lasat spuma, am adaugat piperul boabe...

dupa 2h/30 carnea se desprindea cu usurinta de pe oase... atunci am scos pasarea din oala, am asteptat pana s-a racit, apoi am luat pieptul si aripile, le-am dezosat... si am taiat carnea fasii...

intre timp am pus legumele in oala sa fiarba...impreuna cu o lingura de sare...

dupa ce legumele sunt gata, se scot afara...
supa se strecoara neaparat ca sa ramana clara si fara impuritati...
inainte...
dupa...
se pune zeama pe foc, se adauga incet cu o spatula legumele (doar daca vreti, daca nu aruncati-le) carnea si taietii...
lasati sa fiarba timp de 1 min-2...apoi puneti verdeata taiata marunt si acoperiti cu un capac timp de cateva minute...

am mancat ca haplea un castronel...

supita e clara da un castron alb n-am sa se vada... si am pozat si noaptea... trebuie sa ma credeti pe cuvant! :D

asta e sectiunea :D

aolica, da bun e... nu exagerez! ii minunat! m-am inspirat un pic si de la bucatarul maniac si bine imi pare! :D

10 comentarii:

CamiWitt spunea...

Dar nici noaptea nu ai liniste...Serios am crezut la inceput ca e supa de cocos,bine ca l-ai pozat mistoc de D-nul lui Gaina lol ;)) Zdravan sanatos si gras arata

gaby_d spunea...

mah!ce gust trebuie sa aiba!
ce culoare !!!
yamiiiii vb lu' fii-miu:)))
bravo!

Sandy spunea...

Noroc ca ai specificat ca eu am citit de cocos fruct :D . Arata foarte bine supica ta.Mi-e dor de o supica asa din gaina, cocos ce o fi dar de casa. MMMMM

diamond spunea...

am specificat, ce bine era daca aveam diacritice! :D a fost tinerel si zglobiu si a facut o supita delicioasa! :D

diamond spunea...

gaby, iti mulumesc! se vedea prin ea supita ca am strecurat-o dar in poza nu se vede clara...eh!
si da, e yummy! :D

diamond spunea...

multumesc, Alex! :D daca ai sti ce ciulama gustoasa a iesit din restul de carne... mmmm... buna tare!

Alex, te rog ridica premiile de pe blog! sa nu uiti, da?

Gabriela Cara spunea...

Ce gust trebuie sa fi avut supa... din pasare de tara si culoarea, nu numai gustul, e alta. Ma inscriu si eu la un castron cu zeama, caci mi-ai facut pofta chiar si cu castronul din pamant ars, parca si mancare are un gust mai bun servita din el.
Pup, pup!

diamond spunea...

Gabitza, supita a fost delicioasa! :D mi-ar face o placere nespusa sa stam macar la o cafea d-apoi la o supita! :D te pup dulce!

Momo spunea...

hhmmm!delicioasa supa ta de cocosh...mai ai?

diamond spunea...

da, vii sa papam impreuna? :P