sâmbătă, 24 aprilie 2010

Limba de porc cu masline!

azi vin cu o reteta care imi place tare mult... limba de porc cu masline...

sa nu aveti idei preconcepute despre limba de porc, mie nu-mi plac organele, tot ceea ce pot manca sunt limba si ficatul care intr-adevar sunt bune...

tata a convins-o foarte greu pe mama macar sa guste si cand a gustat nu se mai putea opri...dei, sa n-aveti idei preconcepute!:D

pozele de prezentare:

Ingrediente:
3 limbi de porc
2 cepe
1 telina potrivita
1 morcov mare
masline
bulion/suc de rosii
sare
piper

limba se spala bine, apoi se pune la fiert in apa cu sare...

cand da in fiert, se arunca prima apa, apoi o punem din nou la fiert impreuna cu ceapa, morcovul si telina!


oala se acopera cu un capac si se lasa la fiert la foc mic pana se patrunde bine carnea...


se scoate pe un platou sa se racoreasca nitel, apoi se curata bine de coaja/pielitza!
se taie feliute...

intr-o cratita, incingem 2-3 linguri de ulei si calim ceapa taiata marunt...

cand ceapa devine translucida, se adauga 2-3 linguri de bulion, pe care le subtiem cu supa in care a fiert limba...

se adauga limba, foile de dafin...

maslinele...
oala se acopera si se lasa la fiert cca 30 de min...daca scade f tare se adauga un polonic de supa
apoi se face un rantas din 2 lingurite de faina si sos(se amesteca)... se adauga in mancare... se lasa cam 10 min... mie imi place sosul mai gros, altora mai subtite(daca vreti mai subtire faceti dintr-o singura lingurita de faina)

tadaaaam! foarte buna! parol!

mai de aproape:


drept in ochi privita:


pofta buna!:D

reteta este de pe blogul Laurei! o pup, saru-mana!

22 de comentarii:

Momo spunea...

ce delicatese draga mea!te pup,numai bine!

Calibe'nin Mutfağı spunea...

It looks wonderful and delicious..
Hugs
Cali

mirela spunea...

Ce bine arata!!!Pot sa vin si eu?Imi place tare mult limba (mai ales cu maioneza si patrunjel)Yamiiii,yammm.Te pup!

Maria spunea...

Very nice dish! I will try it soon.
greetings :)

diamond spunea...

hei, alison! multumesc mult! si tie iti place? :D pup dulce!

diamond spunea...

Cali, welcome to my blog! thanks a lot for your appreciation!

diamond spunea...

mirela, cu maioneza si patrunjel nu am inceract! multumesc pt idee! chiar o sa incerc! te pup!

diamond spunea...

thanks, Maria! you'll certainly like it!:D kisses!

Zazuza spunea...

asta-i o mancare faina de tot! eu o mananc mereu cu placere, dar daca e facuta de mama :))! are ea un secret al ei...

pansy spunea...

mie imi place mult limba,dar o prefer pe cea de vaca.cred ca ti-a iesit o bunatate !

fimere spunea...

une assiette qui me donne envie de passer à table, ça doit être excellent
bonne journée

Liana10 spunea...

Mie imi place tare mult limba de porc sau de vita.
Eu prepar o salata de limba cu oua fierte si castraveti murati,atat de buna, de toata lumea zice ca e salata de ciuperci.
Tb sa incerc si reteta ta. Merci!

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Arata superb!
Ai un premiu la mine pe blog, te rog sa treci sa il ridici daca iti face placere!
Cu drag, Mihaela

Flori spunea...

Am salvat reteta, sincer m-ai convins s-o incerc! De mult ma bate sotul la cap sa cumparam limba dar am avut o mare retinere pana am vazut ce bine arata la tine!
O zi frumoasa!
Flori

mirela spunea...

Te asteapta un premiu la mine pe blog,te pup si o primavara frumoasa!

diamond spunea...

zazuza, draga mea, spune-mi si ie secretul mamei!:D m-ai facut ami mult decat curioasa!:d te pup!

diamond spunea...

pansy, mie imi place cea de porc! :D te pup, draga mea!:D

diamond spunea...

Fimere,J'aime beaucoup que vous le souhaitez! un essai de son très bonne note!: D bisous!

diamond spunea...

Liana, mi-ai facut o pofta maxima, cred ca simt deja gustul, cu siguranta o voi incerca! iti multumesc mult!:D te pup!

diamond spunea...

Mihaela, iti multumesc tare mult, voi trece sa ridic premiul! iti multumesc frumos!:D

diamond spunea...

Flori, iti multumesc tare mult! sper sa-ti placa si tie si sotului! sa revii te rog cu impresii!:d te pup!:D

diamond spunea...

multumesc mult, Mirela, esti o draguta!:D