sâmbătă, 26 mai 2012

Pulpe si cartofi noi crocanti la cuptor

am revenit, cu greu ca imi cam prind urechile cu noua fata a blogului...
reteta este a lui J. Oliver- o mancarica rapida si f buna

rezultatul

Ingrediente:
800 gr cartofi noi
4-5 pulpe superioare de pui cu piele
500 gr. rosii cherry
ulei de masline
oregano
sare
piper
otet din vin rosu
varf cutit chili- optional

cartofii bine spalati se pun intr-o cratita mare cu apa sarata clocotita si se fierb...


pulpele de pui se freaca cu ulei de masline, sare si piper... se incinge o tigaie mare incapatoare si se pun bucatile de pui cu pielea in jos...


carnea se prajeste timp de 10 la foc iute...


cand s-a rumenit, se scoate din tigaie, se rupe fasii si se pune intr-un vas termorezistent...

rosiile se oparesc aprox. un minut intr-o cratita cu apa fiarta...
apoi se decojesc dupa ce se racesc putin...atentie sa nu va frigeti....
eu am reusit! :D

cand cartofii sunt gata, se scurg de apa... si cand s-au racorit se zdrobesc usor cu degetul mare...

am amestecat oregano cu putin sare, ulei de masline, 1-2 linguri de otet si piper...se toarna peste carne...


se amesteca totul cu grija si se da la cuptorul preincalzit timp de 40 de minute...
daca vrei ca mancarica sa fie cu mai mult sos... putin o canita de apa...
aromele se imbina minunat...


mai de aproape...



Pofta mare!

7 comentarii:

Tudor Elena Cristina.... spunea...

mmmmmmmm....mai pune un tacam....vin imediaat!!!...Bine ai reveniit!!!!

diamond spunea...

:D Repede, repede ca se termina! te puup!

Any spunea...

Hello hello, fata de diamant!
Bine-ai revenit, chiar ma gandeam cum de nu mai scrii.
Imi place reteta ta, delicioasa!
Te pupez, Any (any_annette)

Craita spunea...

minunata reteta, vreau si euuuu !!!

Mihaela spunea...

Ma inscriu si eu la masa daca mai este ceva.
Arata delicios!!!
Te pup si bine ai revenit!

adriana gherman spunea...

Bine ai revenit! Un prânz delicios potrivit pentru ziua de azi.

Adela Zilahi spunea...

Arata minunat! Bine ai revenit!!!!! Te astept in continuare cu retete delicioase! Pupici!