miercuri, 3 iunie 2009

Pastrav cu legume la cuptor!

Imi place mult pastravul, e un peste tare gustos pe care il prepar in mai multe feluri... care mai de care mai gustoase...dupa retetele unor culinarese tare iscusite...:P

pestele a fost tare bine facut si l-am scos mai greu pe farfurie, nu am reusit sa-l prezint asa cum se cuvine!:D


reteta este pt 2 persoane dar eu am facut cu jumatate din ingrediente

2 pastravi
2 ardei grasi colorati
300 gr. ciuperci
1 ceapa tocata
2 rosii depielitate, taiate cubulete
50 gr. unt
2 lg ulei masline
3-4 catei usturoi
100 ml vin
1 lamaie
verdeata: marar, patrunjel
sare
piper


ardeii, rosiile, ceapa, ciupercile se toaca...


usturoiul se da pe razatoare, se amesteca impreuna cu uleiul de masline, vinul si zeama de lamaie... eu a pus mai mult vin si a iesit compozitia mai lichida!


pestele se curata, se cresteaza cu un cutit...

se tapeteaza o tava cu folii de aluminiu... se pune pestele in tava...


se pensuleaza bine cu emulsia de usturoi...

legumele se pun langa/peste peste... se pune untul peste legume...

apoi se presoara verdeata tocata marunt...

se acopera bine cu folie... si se da la cuptorul preincalzit timp de 25-30 min...

am scos pe farfurie... legumele sunt tare tare delicioase cu un parfum usor de usturoi...

puteti acri cu zeama de lamaie daca vreti, eu asa am facut... si am decorat cu 2 feliute!

iaca si legumele...
recomand un pahar de vin alb...merge strasnic!:D
sa aveti pofta! :D

14 comentarii:

gaby_d spunea...

pastrav n-am,!
pune repejor adresa ca dau o fuga la tine!
e mult mai simplu:d.

arata super!;)

Ala Oancea spunea...

mmmm .. ce bun ! Treci pe la mine dupa premii ;)

Momo spunea...

oh,ador pestele,pastravul imi place teribil!arata f. bine al tau!
hai ,zi-mi ca te muti in iasi,gatim impreuna!:)))

Sandy spunea...

foarte bine arata pastravul tau .Chiar nu amincercat niciodata sa il prepar asa. Merita incercat.

diamond spunea...

:D gaby, pana vii tu se papa tot! :D pastrav cumpar din carrefour! ca la pescarie nu gasesc decat congelat! :D

diamond spunea...

Ala, multumesc, te vizitez imediat! :D te pup!

diamond spunea...

alis, si mie imi place mult pastravul... mai am niste minunatii de retete cu pastrav... abia astept sa le fac! nu ma mut la iasi dar sunt foarte aproape! sv! :D :P

diamond spunea...

Alex, merita incercat! :D mie imi place mult! te rog sa ridici premiile care sunt postate pe pagina ! :D te pup! :D

lauralaurentiu spunea...

Buuuna mancarica! Super bine arata, mirosul parca transpare prin monitor...iara balesc pe tastatura!

Anonim spunea...

Ma declar SATISFACUTA PAPILAR, ce de bunatati faci u gospodina mea :X,pupic

diamond spunea...

Laura, draga mea, iti multumesc! :D io am papat ca haplea, e bun si sanatos! te pup, si iti multumesc ca ai trecut pe la mine!

diamond spunea...

multumesc, Anonimo,daca sunt gospodina ta, ne-om cunoaste noi de undeva! :P

Anonim spunea...

din italia,ati multumim,super bun,sau cum ar spune italieni "buono da Dio".

diamond spunea...

Cu multa placere, draga anonim! :D sa va fie de bine! va mai astept! :D