duminică, 23 mai 2010

Scrumbie la gratar

Pozele de prezentare:

close-up

Ingrediente:
scrumbie
sare
lamaie
rozmarin
foarte putin tarhon si salvie- sunt plante f aromate si se pun in cantitati mici

pestii se curata de solzi, mate si urechi! se spala bine, bine...
se cresteaza cu cutitul, apoi se sareaza si se dau la frigider... cateva ore...

carnea se va intari numai bine...
se pun pe gratarul incins... se fac destul de repede... aveti grija sa nu se arda...


cand se auresc, sunt numai buni de mancat!

se presara ierburile aromate deasupra... si se stropesc din belsug cu suc de lamaie...sau puteti alege mujdeiul de usturoi in loc...

nu mancati fara lamaie sau fara usturoi ca sa nu vi se faca greata!

yummy!



Pofta mare!

22 de comentarii:

Olgutza spunea...

Ce pofta de peste mi-ai facut... arata intr-un mare fel. Felicitari!!

mirela spunea...

Ce bine arata.Nu are oase multe?

Ceapros spunea...

deja ma ling pe bot

pansy spunea...

ce minune ai facut tu aici ! se cunoaste ca stai pe langa dunare !pacat ca n-am barca !

fimere spunea...

ce maquereau grillé doit être excellent, il aurait fait le bonheur de mes papilles, j'adore
bonne soirée

maria mihalache spunea...

Unul din pestii preferati mie acuma primavara...........foarte frumos ti-a iesit.
O zi buna!

CamiWitt spunea...

Fetita mea mumoasa si harnicuta, bunatate dde peste ai facut tu acilea. Deci tot e moda cu scrumbia. N-am m-ai mincat de 19 ani scrumbie. Te tzuc dulce si o saptamina mumoasa iti dddoresc. Cu drag, mami Cami

Gabriela spunea...

Suuuper!!!Arata foarte bine,si nu-ti mai spun ce pofta mi-ai facut de peste...!felicitari!o seara buna!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

genial! si chftelele alea cu sos - o nebunie!

Micul spunea...

Arata bestial.
Premii pentru tine la mine la mine pe blogg.
O zi frumoasa.

diamond spunea...

multumesc, Olgutza! te pup!:D

diamond spunea...

mirela, pestele are oase destule, nu exagerat, dar are! daca il crestezi des, oasele se mai topesc la gatit.e prea bun, sa n-ai rabdare sa-l papi!:D

diamond spunea...

ceapros, :)) incinge repede un gratarel,faci pestele in 10 min!:D

diamond spunea...

pansy, adevarul e ca nu ma plang de peste! stau la 10 min de dunare!:D

la pescaria din piata aduce peste proaspat constant!:D

diamond spunea...

Fimere, Je suis content d'heureux! une belle soirée!

diamond spunea...

multumesc maria! nu-i asa ca e bun tare? :D

diamond spunea...

Cami, draga mea, chiar ti-am lipsit lipsa! unde stai tu nu se gaseste scrumbie deloc? cred ca ti-am facut o pofta... :D

te pup draga mea!:D

diamond spunea...

multumesc, Gabriela! daca ti-am facut pofta si nu ai de unde cumpara... nu-i de bine!:D te pup, o seara buna!:D

diamond spunea...

multumesc, Zazuza!:)) te pup!

diamond spunea...

Micule, mereu esti dragutza cu mine si ma premiezi! te pup le ridic acum!:D

yafa spunea...

Arata in mare fel, ce bunatate...Pupicei

diamond spunea...

multumesc mult yafa :D te pup