vineri, 29 martie 2013

Dovlecei la cuptor

azi am pentru voi o reteta minunata de dovlecei/ zucchini la cuptor aromati cu usturoi, patrunjel...
au un gust minunat care va va cuceri de la prima degustare!

o recomand cu placere tuturor! multumesc Mayei pt reteta!

asadar produsul final:

Ingrediente:
2 dovlecei/ zucchini
felii de sunca subtiri (cam 50 gr.)
cascaval (cam 50 gr.)
2 catei de usturoi
cateva fire de patrunjel
o rosie (rosii cherry)
parmegiano ( o lingura plina)
ulei
sare
piper

intr-un mojar am chinuit bine patrunjelul, usturoiul, sare, piper, si ulei de masline ... am obtinut o pasta ..

apoi am pregatit dovleceii...i-am spalat bine, i-am curatat de coaja (puteti sa lasati si coaja)...si cu ajutorul ustensilei de curatat cartofi... am feliat dovleceii in felii subtiri...
feliile de dovlecei se amesteca impreuna cu pasta obtinuta in mojar... peste care se adauga sunca ...

compozitia se pune intr-un vas rezistent la cuptor...
deasupra se asaza frumos feliutele de cascaval... apoi rosiile ...sau feliile de rosii...
si deasupra se presara frumos parmegiano...
dati la cuptorul preincalzit ... al meu era setat la 195 de grade...

lasati la cuptor pana se rumeneste frumos... si mirosul va imbie puternic :))
pofta mare! o minunatie!

2 comentarii:

Biochimist la cratita spunea...

Atragatori rau dovleceii astia.

diamond spunea...

Multumesc, Alina! Inceaca reteta!