miercuri, 20 iunie 2012

Bruschete cu rosii si usturoi

o gustare f buna care imi place f mult...
revin cu vorbele maine :D

la poznat:

Ingrediente pt un bol mic, cred ca sunt cam doua portii
2 rosii carnoase
4 catei usturoi nou
patrunjel
oregano
sare
ulei de masline

o bagheta care se taie felii mai pe diagonala nu asa cum am facut eu :))
se rumenesc in cuptor sau intr-o tigaie si pe o parte si pe cealalta...

rosiile se taie cubulete mici, usturoiul se marunteste si el... patrunjelul se toaca marunt...se adauga sare dupa gust, un varf lingurita oregano si ulei de masline...
se amesteca toate apoi dat la frigider timp de 15-20 min ca sa se interpatrunda aromele...

feliile de bagheta se 'impodobesc' cu salata si... pofta buna!

portia mea :D

3 comentarii:

mirela spunea...

Yamiii,yammm,intradevar bune!!pup!

diamond spunea...

multumesc, Mirela! :Ppupici!

Unknown spunea...

tare bine arata, imi plac bruschetele in orice combinatie!