joi, 19 iulie 2012

Tarta cu afine si smantana

fructele verii sunt in toi... ma bucur de ele...prajiturind in fel si chip!
reteta deseara:D va pup!

poze de album


Ingrediente:
450 gr. aluat de tarta sau de pizza (nesarat) congelat
600 gr. afine
6 oua
900 gr. smantana
2 plicuri zahar vanilescu
130 gr. zahar
zahar pudra

am intins putin foaia cu sucitorul... am uns tava cu putin ulei... am tapetat-o cu faina...si am pus foaia de aluat deasupra...


am batut ouala cu zaharul, zaharul vanilescu...

apoi am adaugat smantana...
am mixat bine...

apoi am turnat compozitia in tava...

am repartizat fructele cat de cat uniform... (zmeura era intr-un pahar in frigider, si am zis sa o pun si pe ea in simfonia asta)


am dat la cuptorul preincalzit timp de 35- 40 min...

se scoate, se lasa sa se racoreasca apoi se pudreaza cu zahar...

Pofta mare! e o reteta simpla, fructata, delicioasa! aluatul congelat din imagine era cam saratel... ca pt pizza ca nu am cautat prea mult din acel care imi trebuia. am absorvat ca peste noapte la frigider gusturile s-au echilibrat in asa fel in cat la gust era pur si simplu perfecta, fara exagerare!



sursa: Secretele Bucatariei

Niciun comentariu: