sâmbătă, 8 februarie 2014

Negresa - Chocolate Brownie

bine v-am regasit!
azi am pentru voi o negresa cu blat fin, compact, umed si intr-adevar satisface gustul oricarui fan innebunit dupa ciocolata.

am multe retete de negrese pe care incerc sa le adun intr-o colectie care s-ar  lasa cu repetitie de fiecare data...atat de bune sunt ca nu te poti opri la una...

pana una alta azi vin cu aceasta:

 Ingrediente:
2 oua
280 gr. faina
1/2 plic praf de copt
200 gr. zahar
100 gr unt
60 gr. cacao ( eu am pus neagra)
250 ml smantana dulce 30%
250 ml lapte

Glazura:
150 gr ciocolata neagra
20 gr unt
50 ml smantana dulce

 intr-un bol mixam bine untul moale cu zaharul...
apoi se adauga oualele... mixand constant...
apoi se adauga... laptele... faina amestecata cu praful de copt...
smantana dulce si la final cacaoa...
aluatul e potrivit de gros... curge totusi de pe lingura si isi revine rapid la forma initiala...

aluatul se toarna intr-o tava (27x33) tapetata cu hartie de copt...se da la cuptorul preincalzit...
dupa 25 min faceti testul cu ''scobitoarea'' ca sa iasa curata...

Pregatim glazura:
ciocolata rupta bucatele, untul si smantana dulce se pun pe foc intr-un ibric... se amesteca pana se omogenizeaza tot... daca e prea groasa glazura se mai subtiaza cu smantana dulce.. va orientati...

galzura se intinde rece peste blatul rece...



eu am incercat intr-o tava mai mica... ca sa fac si sub forma de inimioare in care am strecurat alune de padure... nu-i rau deloc! asadar daca este prea ciocolatoasa pt gustul vostru, puneti cacao normala nu neagra si pt glazura cioco cu lapte!

enjoy! we placut! multumesc, Alfinuta!

3 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ciocolatoasa tare,imi place!

Unknown spunea...

Ce bine arata!! Super ciocolatoasa si densa ;)

Aurica spunea...

yummmy..foarte ademenitoare, dulce, cremoasa si savuroasa, sa o gustam asa cum se cuvine :D