joi, 10 ianuarie 2013

Chec aperitiv

aperitiv gustos, colorat... da bine pe farfurie si se mananca repede...
nu e filizofie mare, se face simplu si repede

asadar ne trebuie:
1 cana faina
1 plic praf de copt
5 oua
300 gr sunca ( am folosit de pui; barbatu' nu stia la ce imi trebuie asa ca a luat feliata; nu luati feliata ca tb sa o taiati cubulete)
100 gr masline fara samburi
100 gr branza (telemea)
3 linguri ulei
2 ardei grasi ( am pus galben si rosu)
patrunjel verde
piper

oualele se bat bine cu mixerul...
se adauga uleiul...apoi faina amestecata impreuna cu praful de copt...

apoi se incorporeaza sunca taiata cubulete, maslinele feliate, telemeaua data pe razatoare, ardeii grasi taiati cubulete si patrunjelul verde tocat...
 amestecati pana obtineti o compozitie cat de cat omogena...

potriviti de piper...si sare... mare atentie daca telemeaua este sarata...
compozitia se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt... se da la cuptorul preincalzit...pana cand se rumeneste deasupra...
faceti testul cu scobitoarea!
pofta mare! :D

3 comentarii:

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Simplu si bun! Imi place mult checul aperitiv, il fac mere sub diverse forme! Imi place mult cum se vede sectiunea!

diamond spunea...

multumesc, Irina! :D :*

Anonim spunea...

www.carrousel.ro Va invitam sa vizitati site-ul nostru si eventual sa gustati din deliciile noastre frantuzesti! :)