marți, 26 iunie 2012

Semifreddo de cafea

reteta asta este pur si simplu minunata...m-am indragostit instant de ea...fina, cremoasa...delicata...
pt iubitorii de cafea only! ;)

zambiti va rog! :D

in admirare...

prima lingurita...
si acum Ingredientele: (6 forme de silicon medii)

180 ml lapte condensat
50 gr. cafea solubila, poate fi si nesquick
50 ml lapte rece
250 ml frisca lichida


cafeaua solubila se dizolva in laptele rece...

cafeaua rece se amesteca impreuna cu laptele condensat...


frisca se bate separat...
amestecul de cafea se toarna in fir subtire peste frisca amestecand de jos in sus pana se incorporeaza...
va sfatuiesc sa gustati in timp ce incorporati cafeaua... daca veti considera ca e foarte aromata, nu turnati tot...
mixati apoi la viteza mica 1-2 min pana capata consistenta

am turnat compozitia in forme de silicon apoi am dat la congelator timp de 3-4 ore...

cand rasturnati pe farfurie pudrati cu cacao dulce...


pofta mare! Reteta este a Laurei Adamache pe care o pup si-i multumesc!

14 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Un deliciu...perfect cu caldura asta !! Sunt fans de cafea.
ciao ..o zi buna!

Anonim spunea...

buna ai un blog minunat cu retete de nota 10 semifreddo de cafea un deliciu dar te rog frumos pui reteta mersi mult

Daniela Addario spunea...

Ce pofta mi s-a facut... Strig tare, poate scrii si reteta, ca daca-i cu cafea... sint interesata 100%... Pupici !

Fancy Cake spunea...

Arata de milioane!

diamond spunea...

multumesc, Nico! si eu sunt o iubitoare mare de cafea! te pup o zi frumoasa!

diamond spunea...

multumesc, anonim! multumesc pt aprecieri!am pus si reteta! ;)

diamond spunea...

Daniela, nu striga tare! :D am pus reteta! sper sa iti placa!

diamond spunea...

multumesc, Fancy! pupici!

Anonim spunea...

multumesc mult succes in continuare si la mai multe retete bune rau de tot te pup ely

Anonim spunea...

buna am facut semifredo e ssssuper gustoasa

diamond spunea...

ely, sa-ti fie de bine! si mie si prietenilor ne-a placut! te astept cu placere oricand!

miremirc spunea...

E foarte cremos ! Super arata !

diamond spunea...

multumesc! :D :D

Carol spunea...

Arata minunat! Imi plac mult pozele... superbe.