joi, 23 august 2012

Salata de ardei copti cu usturoi si busuioc

cand am ardei copti imi vin in cap tot felul de idei...mai frunzaresc niste bloguri mai gasesc niste retete care imi fac cu ochiul...

asadar...am incercat o reteta de ardei copti cu usturoi si...busuioc proaspat...

dupa 2 ore de stat in frigider...aroma busuiocului mi s-a parut destul de puternica si contrastanta cu gustul ardeiului...si mi-am zis...ca o mananc mai incolo ...

am alasat-o pe a doua zi in frigider unde peste noapte busuiocul s-a macerat in otet si salata a capatat un gust ... f BUN...

ma amuz ca in adevar sunt foarte multe mancaruri care au nevoie de un timp de procesare si care la inceput nu ma atrag deloc cand le gust!

salata are arome mediteraneene si e ...buna dom'le n-am ce sa zic

uite asa:


Ingrediente:
6 ardei copti curatati de coaja si seminte
3 catei de usturoi
3 frunze de busuioc proaspat
2-3 linguri otet balsamic
apa
sare
zahar
ulei de masline


ardeii se rup fasii sau se taie mai marunt...
otetul se dilueaza in apa... se adauga busuiocul taiat marunt si usturoil maruntit si el...
se potriveste de sare si piper in functie de preferintele ficaruia si se da la frigider...



pofta mare! merg si langa o portie de fasolici si langa carne...

multumesc Cat ('s kitchen)

6 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Tare buna mai este.Imi plac mult ardeii copti.

Liana10 spunea...

Pana la mine a venit mireasma de busuioc...mmmm ;-)

P.S.Ce bine-ar fi daca ti-ai scoate codul asta de verificare impotriva robotilor, ufff :P

Unknown spunea...

Deliciu, atata pot sa spun!! Cred ca are o aroma de zile mari!

diamond spunea...

si mie, DiaMar! si aceia cu smantana buni mai sunt! :D

diamond spunea...

Liana, nu stiam ca am asa ceva...e din setarile lui google. le scot! :D:**

diamond spunea...

Poli, e buna, n-am ce zice! si e f aroamta! pupici!