joi, 17 ianuarie 2013

Somon in stil mediteranean

o reteta simpla, gustoasa si... sanatoasa! multe arome care se intrepatrund frumos... lasandu-ti dorinta sa mai iei si sa mai iei din el in continuare...:D

direct din farfurie la pozat:
Ingrediente:
4 rondele de somon
1 lingurita sare
1 lingurita cimbru
1 lingurita marar uscat
2 catei de usturoi
1 praf coriandru (am avut boabe pe care le-am strivit bine)
1 lamaie (zeama de la ea)
coaja de lamaie
2 linguri de capere conservate, scrurse bine
1 praf de chimion
1 praf piper
ulei de masline

somonul se spala, se pune deoparte...
am pus celelalte ingrediente intr-un mojar...
 am amestecat condimentele... dandu-le o textura cat de cat omogena...
am potrivit cu zeama de lamaie...si am turnat uleiul...
 am tocat caperele...
am pus pestele intr-o punga (daca aveti una cu fermoar de plastic e foarte bine), am turnat marinata deasupra si caperele maruntite... si am agitat bine ca sa se omogenizeze...
apoi am dat la frigider sa se odihneasca 2 ore...
am incins o tigaie antiaderenta... si am tinut pestele 4 min. pe o parte, 4min. pe cealalta parte...
se scoate pe farfurie... se toarna deasupra marinata ramasa... si pofta mare!


este foarte bun! Multumesc pt reteta, LauraLaurentiu! :* :*

6 comentarii:

Unknown spunea...

wow, un deliciu!! cu siguranta am sa incerc si eu, ca-mi place grozav somonul :)

sara & Miki spunea...

Eu sunt o iubitoare de peste, iar somonul este perfect! Pup1

Licuta Marin spunea...

Pestele este preferatul meu si somonul tau e un adevarat deliciu!Pup!

diamond spunea...

Paula, mie mi-a placut! :*

diamond spunea...

si eu, Sara! :*

diamond spunea...

multumesc, Licutza!:*