luni, 7 ianuarie 2013

Salata de ciuperci cu maioneza

un aperitiv minunat pt sarbatori si nu numai...
simplu, bun si f rapid...

asadar ne trebuie:
2 conserve de ciuperci
4 catei usturoi
zeama de lamaie
marar sau patrunjel tocat
maioneza
sare
piper

ciupercile se scurg, se taie maruntel.. daca sunt bucati mari...
usturoiul se decojeste si se da pe razatoare...
intr-un castron incapator amestecati ciupercile cu 2-3 linguri de maioneza,usturoiul, verdeata tocata, zeama de lamaie dupa gust...
potriviti de sare si piper...

serviti cu paine prajita sau felii proaspete de bagheta!
Enjoy!:D


9 comentarii:

mirela spunea...

Buna rau,si mie imi era pofta,o aveam astazi pe lista,dar am facut de conopida,daca tot am avut-o in frigider.Yamiiiii!!!!te pupp!!

Agenda di Nico spunea...

Este delicioasa..imi place tare mult! La multi ani, un 2013 cu zile senine !

Alexandrina spunea...

O salata delicioasa, pe placul meu!

diamond spunea...

mirela buna si cu conopida, n-am ce zice :Dpup

diamond spunea...

multumesc, Nico :D si mie imi place
La multi ani cu multa sanatate si impliniri :D

diamond spunea...

multumesc, Alexandrina :D te pup
si la multi ani :P

Maya spunea...

La multi ani, Diamond draga!

diamond spunea...

multumesc, Maya! te pup!

Rosita Vargas spunea...


Realmente exquisito me encanta,abrazos y abrazos.