marți, 2 octombrie 2012

Sandviciuri cu ton si mozzarella

 mi-e dor de mare, de soare si de plimbare... de arome mediteraneene... 
arome minunate ...rosii, mozzarella, peste...busuioc...si altele mmm

am vrut sa fac ceva rapid pe baza de peste si blogul lui Edith mi-a fost de mare folos... sandviciuri cu mozzarella? ia sa vedem... rezultatul? mi nu na te... si nu, nu exagerez!

Ingrediente:
1 conserva de ton in suc propriu
2 lg de smantana
1 ceapa mica rosie
1-2 lgt zeama de lamaie
sare, piper
2 rosii
2 bucati mozzarella
4 felii de paine (mari) eu am folosit paine de vatra

                          
 Tonul se scurge de apa ...si se amesteca impreuna cu smantana, ceapa tocata foarte marunt, zeama de lamaie, sare si piper...


 tapetam o tava cu hartie de copt... si ungem feliile de paine cu amestecul de peste... deasupra punem felii subtiri de rosii...


apoi felii de mozzarella...


dam la cuptorul preincins pana se topeste mozzarella....

si rezultatul care e puri si simplu delicios...painea crocanta... pasta de peste...rosia coapta...mmm


mancati-le calde!

multumesc, Edith!

12 comentarii:

Any spunea...

Calde cred ca sunt un deliciu!
Any

maria mihalache spunea...

O combinatie pe gustul meu.
Seara minunata!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Daaa,sunt asa de bune.
Pup!

Unknown spunea...

O idee delicioasa pentru o masa in familie! Imi place mult ideea. Pup

Fuat Gencal spunea...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah kabartan bir görüntüsü var.

Saygılar..

Adela Zilahi spunea...

Imi plac aceste sandviciuri si in special calde! Arata foarte bine! Pupici!

diamond spunea...

da, Any!sunt minunate! :D

diamond spunea...

Maria, pe mine m-au cucerit si nu exagerez! te pup!:D

diamond spunea...

multumesc, Diamar! sunt delicioase!

diamond spunea...

Paula mie mi-au placut maxim! sotului nu-i place pestele dar pt iubitorii de peste... sunt sublime!

diamond spunea...

Fuat,teşekkür

diamond spunea...

mulmesc, adela! te pup cu drag