marți, 21 august 2012

Prajitura rapida cu branza

va recomand azi o prajitura buna buna... aromata si umeda... care se face usor si se mananca f repede!

un deliciu mai ales ca a fost racoare afara si m-am incumetat sa aprind cuptorul :D

asadar defilam:


...

...

Ingrediente:
Compozitia 1:
3 oua
250 gr. zahar
1 ceasca ulei - 125 ml
125 ml lapte
1/2 plic praf de copt
200 gr. faina
2 plicuri zahar vanilescu
un praf de sare
1 varf cutit sofran ( asta daca vreti sa dati un aspect mai de praji galbena, daca nu aveti nu-i bai)

Compozitia 2
320 gr. branza dulce
2-3 linguri de zahar
1 ou
esenta de lamaie sau coaja de lamaie
stafide
rom

stafidele se curata de codite se spala si se pun la inmuiat in rom...

pregatim compozitia 1...
oualele se mixeaza cu zaharul, zaharul vanilescu si sarea pana se albesc...


apoi... se adauga uleiul putin cate putin... si laptele...

faina amestecata cu praful de copt...

compozitia 2:
branza se mixeaza bine cu oul, cele 2-3 linguri de zahar si esenta de lamaie sau coaja...


compozitia 1 se amesteca impreuna cu compozitia 2...

se adauga stafidele imbatate in rom si sterse cu un prosopel de hartie absorbant ca sa absoarba excesul de rom...

se adauga sofranul (optional)

compozitia se toarna intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina...


se da la cuptorul preincalzit timp de 30-35 min...(puteti sa faceti testul scobitorii)
e gata cand se aureste pe margini...


uite asa...

taiati-o cand se raceste...nu faceti ca mine :)) eu am taiat-o fierbinte ca nu mai aveam rabdare...

Pofta mare!

:D

multumesc, Edith pt reteta! pupici!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Wow, delicioasa!!! Imi plac muuult de tot prajiturile cu branza, iar asta arata extrem de bine, e delicata!!

diamond spunea...

multumesc, draga mea!cand nu ai timp mult la dispozitie te scoate din incurcatura :D

Anonim spunea...

foarte buna,pufoasa si se face ff usor!pot spune ca ingredientele le-am masurat din ochi si tot mi-a iesit!

diamond spunea...

ma bucur f mult ca ti-a iesit si ti-a placut! :D te astept oricand cu placere! :D