luni, 22 octombrie 2012

Fidea cu lapte

o reteta asa de placuta si de dulce pt copilaria mea...
simplu si usor de facut, cred ca place tuturor...

o portie de pofta asa, ca sa va trezesc interesul si amintirile copilariei :D


Ingrediente: 
1 l lapte 
120 g fidea 
2 linguri zahar 
1 praf scortisoara
1/2 plic zahar vanilescu



laptele se pune la fiert cu zaharul...
cand laptele da in clocot, se adauga fideaua, eu am avut stelutze, si pt copii puteti folosi paste cu diverse figurine- fierbeti exact cat scrie pe pachet...   
daca vreti sa fie compozitia mai cremoasa lasati sa fiarba laptele mai mult...
  


Pofta mare si amintiri placute! :D

 

4 comentarii:

adriana gherman spunea...

Ce departe-mi este copilăria. Mulţi ani au trecut de când am mâncat aşa ceva. Pup!

Unknown spunea...

Ce bunatate, chiar ca imi aduce aminte de perioada copilariei...era un deliciu pentru mine! Pup

pansy spunea...

Curat copilarie ! ca sa vezi cate amintiri poate readuce un fel de mancare .

Aurica spunea...

da, chiar ca imi aduc aminte de copilarie cand vad reteta asta..pur si simplu delicioasa si sanatoasa si binevenita oricand :)