miercuri, 29 august 2012

Salata de vinete turceasca

azi am incercat o reteta buna de vinete si cred ca merita sa faceti o incercare mai ales ca este si o varianta mai light...salata se numeste Patlican salatasi

asadar defilam...

Ingrediente:
2 vinete (ale mele au fost mici)
iaurt 125 gr. (o cutie mica)
2 catei de usturoi
20-30 ml ulei
zeama de lamaie
sare
patrunjel

vinetele se toaca fin...

patrunjelul se toaca fin... usturoiul se da pe razatoare...

peste vinetele tocate se adauga usturoiul...

iaurtul...

uleiul se inglobeaza putin cate putin...amestecand...

am strecurat si niste chili...

potriviti se sare si zeama de lamaie in functie de gust... si gataaa

uite asa:


pofta mare! sursa: Retete de vis!

6 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Fac deseori salata din aceasta,dar nu stiam ca se numeste asa.

Angelica spunea...

Ce tare e ideea cu iaurtul in vinete!!!N-am stiut,dar pe cuvant ca maine asta e primul fel pe care-l fac.Abia astept sa vad ce gust are!
Multumesc pentru idee!
Oseara frumoasa:-)

diamond spunea...

sper sa iti placa! :D spor la treaba te astept cu pareri! :*

diamond spunea...

Diamar asa este :D

Mihaela Mihalache spunea...

foarte buna si eu o mai fac din cand in cand :)

Diana Maria spunea...

Se poate prepara si cu smantana in loc de iaurt?