luni, 1 aprilie 2013

Somon cu sos de portocale

azi, somonul e straie exotice... portocale, boabe de mustar... un deliciu...

nu am apucat sa fac pre multe poze ce-i drept... ca mi-era cam foame si nu mai aveam rabdare!

toti exoticii sa vina la mine, somonul asta e pt voi! va pup!
inainte de a fi pus in cuptor


Ingrediente:
2 fileuri somon
2 portocale
1 ceapa potrivita
 sare
boabe de muştar
piper alb măcinat

ceapa se taie foarte fin...se amesteca impreuna cu sucul celor doua portocale si cu coaja rasa (de la o singura portocala)
apoi se incorporeaza boabele de mustar...

 somonul se pune la marinat...timp de 30 de min... la frigider...
somonul se da la cuptorul preincalzit...turnand deasupra sosul de portocale... deasupra macinati piper alb...
dupa 15 min... e gata! f bun si f exotic!
pofta ce-am poftit!

13 comentarii:

Unknown spunea...

Eu vreau sa vin sa gust din somomnul asta aromat, mai ai si pentru mine?

Adela Zilahi spunea...

Si eu vreau sa vin, la ai mei cred ca nu le-ar placea dar mie daaaaa!! Pupici!!

Oana D. spunea...

A zis cineva somon?! Eu ma infiintez, poate mai e vreo firimitura, ceva :))

Haplea spunea...

O bunatate de somon!Nu refuz!

diamond spunea...

Da, Paula! oricand pt tine! stiu ca si tu m-ai incanta cu ceva deosebit!:D

diamond spunea...

Te astept cu drag, Adela! Pup!

diamond spunea...

Oana, chiar daca nu mai este, il repetem, chiar si pe mai multe variatiuni!pupici!

diamond spunea...

multumesc, Haplea! imi pare rau ca nu pot comenta pe blogul tau wordpress ca nu am cont!

Maya spunea...

Un deliciu!

Teobucatar spunea...

Un sos excelent pentru sosmon!

diamond spunea...

multumesc, Maya!:*

diamond spunea...

multumesc, Teo! :D

Liana10 spunea...

Mie imi place maxim, deci sunt o exotica :P