joi, 26 iulie 2012

Mancare rapida de ardei

o mancarica rapida...si gustoasa...
o recomand cu placere :D

pe farfurie:

...

Ingrediente:
5-6 ardei grasi grosi la doaga...aia subtiri is pt umplut...
5 cepe potrivite
kaizer afumat, eu am pus putin...eu spun ca 150- 200 gr e numai bine
foi de dafin
patrunjel verde
sare
piper

ardeii i-am copt pe o tabla direct pe ochiul aragazului...
i-am decojit si i-am taiat fasii...


kaizerul se taie feliute si se rumenste in tigaie...
ceapa se taie grob, apoi se caleste in uleiul ramas de la kaizer ( daca e pre aputin completati) ... pana se aureste...

se adauga si dafinul ca sa lase aroma...

cand ceapa s-a aurit adaugati ardeii taiati fasii si lasati sa dea in clocot...apoi adaugati si kaizerul...

pofta mare!


nu mai stiu exact a cui e reteta, banuiesc a a lui Iepurash sau any- anette...multumesc oricum, mancarea e delicioasa!

3 comentarii:

maria elena spunea...

In final, o mancare apetisanta!

diamond spunea...

multumesc,Maria! :)

NetPizza.ro spunea...

Diamond, tot caut un contact-form pe site si nu reusesc. Imi trimiti te rog un email, ca vreau sa iti propun ceva. Thnx. T. netpizza1@gmail.com

NetPizza.ro