duminică, 28 octombrie 2012

Budinca de cartofi si conopida

conopida e pe val ... imi place si fac tot felul de retete pe care o sa le impartasesc cu voi daca sunteti iubitori de conopida :D

poza de album:
Ingrediente:

6 cartofi
1 conopida potrivita
6 oua
50 gr. unt
200 ml smantana
200 gr. cascaval ras/ eu am pus si mozzarella ca tot aveam in frigider
4 linguri de pesment
sare, piper, marar alte condimente
puteti adauga ceva afumatura, iese si mai bun, eu am pus piept de pui afumat


se fierb 3 oua tari... se decojesc si cand se racesc se taie rondele...
cartofii se spala si se fierb in coaja...se decojesc si cand se mai racoresc se taie rondele...
conopida se spala, se rupe buchetele si se opareste in apa usor sarata clocotita pana cand se inmoaie dar nu de tot ci ramane al dente...se scurge

ungem cu un un vas de yena... deasupra se presara doua linguri de pesmet...
se asaza un strat de rondele de cartofi, apoi unul de conopida...

deasupra conopidei adaugam rondelele de oua...
se toarna o parte din sosul de smantana in care am incorporat cele trei oua ramase (crude), sare, putin marar tocat marunt, piper si alte mirodenii daca vreti...

in continuare se asaza rondelele de cartofi ramase... si se toarna si restul de sos...
se presara cele doua linguri de pesmet ramas si deasupra se adauga cascavalul ras si mozzarella


dupa 30-40 de min, se scoate din cuptor...si se taie dupa ce se racoreste putin ca sa nu se destrame prin farfurie...
de aproape, aburind:
sectiuni:

pofta mare! :D

8 comentarii:

Unknown spunea...

Imi plac budincile de legume, iar a ta este o bunatate ;)

Adela Zilahi spunea...

Imi place cum arata, am sa incerc si eu combinatia!! Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Conopida este pe placul meu.Pup!

Agenda di Nico spunea...

Trebuie sa fie tare buna ! Super combinatia cartof cu conopida. Nu am facut niciodata ...vreau sa incerc si eu reteta asta.
pa ..o zi buna!

FLORY spunea...

Delicioasa budinca,ne place si noua tare mult!Pupici

Truedelights spunea...

O combinatie delicioasa care trebuie incercata!

Haplea spunea...

Imi place foarte mult aceasta combinatie!

kamrul hasan spunea...

i was the looking for the same and related info, what you describe on your article. And found you through google search. Its helps me a lots and i understood that you are one of skill article writer/ blogger. I have book marked your blog and hope to visit again to learn more. Thanks for your valuable efforts and time.