marți, 4 iunie 2013

Prajitura cu capsuni

au aparut capsunele, rosii, parfumate, cu frisca, fara... in milkshake, in inghetata, poate o bavareza...in prajituri...
variatiuni cat cuprinde...
azi am o reteta de prajitura rapida, pufoasa, aromata si aspectoasa... care se poate servi rece alaturi de o cana de cafea sau garnisita cu frisca sau chiar cu fructe proaspete
asadar:
Ingrediente:
eu am facut cu jumatate din ingrediente!
6 oua
275 gr faina
250 gr zahar
3 plicuri zahar vanilat
5 linguri apa clocotita
1 plic zahar vanilat
400-450 gr capsune/cirese/piersici/caise/prune/visine
albusurile se separa de galbenusuri...
galbenusurile se bat bine cu zaharul si cu 1 plic de zahar vanilescu pana se albeste compozitia...

se adauga pe rand cinci linguri de apa clocotita... mixam dupa fiecare lingura de apa...
apoi se adauga faina...
albusurile se bat bine cu cele doua plicuri de zahar vanilescu...
apoi se incorporeaza in aluat, amestecand usor de jos in sus...
aluatul se toarna intr-o tava, pe care am tapetat-o cu hartie de copt...
am pus capsuni feliate din belsug deasupa...
si am dat la cuptorul preincalzit, timp de 30 de min, la 180 grade...
in primele 15 min nu deschideti cuptorul...
 dupa jumate de ora:
cand se raceste, hartia de copt se inlatura usor si cu grija...
se pastreaza bine tare la frigider... blatul va trage putina umezeala de la fructe, devenind mai aromata
se pudreaza cu zahar- optional!
va doresc pofta mare! si spor!
sursa! multumesc mult!

2 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Delicios :)

Lubita Iancu spunea...

Ce buna si pufoasa este!!