joi, 29 noiembrie 2012

Waffles

un desert potrivit pentru diminetile de we cand ai ceva mai mult timp si rabdare sa astepti sa se faca bunatatile astea ...
combinatia de waffle cu o ceasca de cappuccino este ...de 5 stele!

imi place desertul asta ca se poate combina cu fructe proaspete, cu o gem, cu dulceata, cu nutella...nuci...ca sa nu mai spun de inghetata...fiecaruia cum ii tuna :D
uite asa:
 Ingrediente:
3 oua
6 linguri zahar
6 linguri  ulei
6 linguri faina
1 pumn de zmeura (zdrobita cu furculita)
esenta vanilie

ouale se bat bine cu zaharul...apoi se incorporeaza faina...

 apoi se incorporeaza zmeura...
aluatul este moale...mai gros decat cel de clatite

aluatul se pune cu lingura in forma de waffle care trebuie musai sa fie incinsa. 
rezultatul:
le puteti separa si umple doua cate doua cu diferite umpluturi dulci...
am le-am uns cu o dulceata fina de zmeura si am sorbit incet cappuccino... super!
si sectiuni:
Pofta buna!

9 comentarii:

adriana gherman spunea...

îţi iau una pentru micul dejun. mersi!

adnia spunea...

mare dreptate ai in ceea ce priveste multitudinea de combinatii!

Mihaela spunea...

Minunate!!!!!!
Am furat una pentru ceiutul meu :))

Te puuup

Lubita Iancu spunea...

Super delicioase la micul dejun langa o cana cu lapte sau de ce nu o ceasca cu cafea!!
Pup!!

Unknown spunea...

Ce frumoase sunt!! Vreau si eu cateva langa cana mea de lapte ;)Pup

Adela Zilahi spunea...

Imi place !! Doar ca nu am aparat, mi-am promis sa cumpar! :(( Pupici scumpo!!

Licuta Marin spunea...

Delicioase!Le ador!!!Pup!

Haplea spunea...

Foarte bine arata!!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Bune bune bune. Eu le stiu sub denumirea de fagurei, pentru ca au in compozitie ulei. Waffles stiu ca au unt. Sunt bune ambele.